Psia sesja!

poniedziałek, czerwca 27, 2016 darkcloudx 9 Comments


Hej!
Jak wiecie, na moim blogu pojawiły się już dwie kocie sesje. Tym razem zapraszam was do oglądania psiej sesji! Planowałem zrobić ją wcześniej, ale nie podobały mi się efekty. Z tej sesji jestem bardzo zadowolony. Zapraszam do oglądania! :)

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

Napiszcie, które zdjęcie najbardziej wam się spodobało.
Ze strony technicznej - zdjęcia robione Heliosem 44-M na przysłonie 2.0.
Z racji, że zaczęły się wakacje, życzę wam udanego i miłego odpoczynku! :)
Do następnego!


9 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia z tej sesji mi się podobają. ;)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Terri ♥ Kocham ją ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 i 10 zdjęcia są najlepsze! Ale nie oznacza to, że reszta jest gorsza, tyle, że w tych coś jest takiego ukrytego jak by. Wspaniały model! :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki psiak!♥ZAKOCHAŁAM SIĘ
    Mam pytanie...Czy mogę pobrać 7 zdjęcie i ustawić jako tapetę na komputerze? :)
    Pozdrawiam,Daria

    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja mam yorka i małego gończego hamiltona i również często robię im sesje :) VI i XI najbardziej mi się podobają :)
    Dodaję do obserwowanych, z chęcią popatrzę na Twoje nowe zdjęcia :)

    https://gorzela-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafię wybrać najlepszego zdjęcia. Wszystkie są naprawdę świetnie wykonane. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy york ♥ Wszystkie są świetne - najlepsze IX i III :)

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń